.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

27 kwietnia 2010

znowu szyję.

Dawno nie pisałam...
Po prostu nie miałam co Wam sprezentować. Nie tworzyłam. Nie szyłam. Zapomniałam nawet ile przyjemności mi to sprawia. Nie miałam pomysłów i weny... ale ostatnio dostałam zlecenie na prezent, więc czym prędzej usiadłam do maszyny i powstał taki woreczek.
Napis wydrukowany na tkaninie, zabezpieczony medium. Cudna zabawa!
Powstanie jeszcze chustecznik i szydełkowa zakładka, na razie czekam z niecierpliwością na nici.

A od miesiąca męczę szydełkowy obrusik. Wielki szacunek dla osób, które mają cierpliwość do większych prac, ja już ją powoli tracę. Przede wszystkim wybrałam dość monotonny w wykonaniu wzór, ale może kiedyś uda mi się dokończyć... eh.
No, ale najbardziej się cieszę, że po pół roku szukania pracy - nareszcie się udało ;)

Życzę wszystkim odwiedzającym miłego tygodnia!

13 komentarzy:

Elamika pisze...

Woreczek jest cudowny. Bardzo podobają mi się właśnie takie woreczki. Gratuluję z powodu pracy. Ty się cieszysz że ją znalazlaś a ja już swojej mam dosyć. Serdecznie. Chyba czas na zmiany...

aagaa pisze...

Serdecznie gratuluję nowej pracy!
Woreczek świetny!
Pozdrawiam

paula_71 pisze...

Po pierwsze gratuluję nowej pracy!Brawo.
Po drugie gratuluję pomysłu na robienie obrusu na szydełku,jestem pełna podziwu i trzymam kciuki abyś go skończyła.
Po trzecie śliczny woreczek :)

Pozdrawiam ciepluteńko.

Magda pisze...

Obrus to za dużo powiedziane, mały wiosenny obrusik! :) A może lepiej serwetka? Ma być prawieee metrowa.
Dzięki dziewczęta! :)
Także Was pozdrawiam!

Kasia pisze...

To się nazywa powrót w wielkim stylu - z nową pracą - gratuluję!!- z nowymi woreczkami i szydełkiem w ręku :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Amalena pisze...

Ojejku jaki cudowny ten woreczek !!!!!!!

Madziu, chyba się do ciebie po taki zgłoszę.. nawet wiem już z jakim napisem :)

No z tą cierpliwością to u mnie też różnie bywa.. po prostu musi nadejść "ten" dzień z weną i tyle.. na siłę nie ma co.
Buziaki

Amalena pisze...

ahh no i gratuluję nowej pracy :) :)

Magda pisze...

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa! ;)

Amalena - bardzo chętnie stworzę dla Ciebie taki woreczek! :)

Atena pisze...

Gratuluje nowej pracy.
Twoje prace bardzo mi sie podobaja,zawieszka z manekinem cudna.
Woreczek tez piekny, podziwiam wydruki na tkaninie,moja drukarka niestety nie ma tej obcji, nad czym ubolewam.
Pozdrawiam i zycze weny.

anne pisze...

Madziu :))
gratuluję nowej pracy :)) mocno trzymam kciuki za fajną atmosferę i w zasadzie za wszystko, byś była zadowolona pod każdym względem :))))
woreczek piękny :)) takie lubię najbardziej :))) a do szydełkowej robótki już mi się śmieją oczy :))) zapowiada się pięknie :))
koniecznie pokazuj kolejne etapy realizacji :)))
pozdrawiam serdecznie :)))

alizee pisze...

Przede wszystkim gratulacje!!!!! Pół roku szukania pracy może skutecznie zniechęcić.
Woreczek śliczny, a serweta zapowiada się wprost cudownie :))

Pozdrawiam serdecznie

Imoen pisze...

Piękny woreczek! Takie lubię najbardziej.

No i oczywiście gratulacje w związku z pracą!

Pozdrawiam weekendowo.

artambrozja pisze...

Witaj kochana :)))
Własnie Cie znalazłam przez wyszukiwarkę - piekne rzeczy tworzysz:))
zostanę u Ciebie na dłużej , jesli pozwolisz :)
buziaki :**

Szukaj na tym blogu