.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

15 lipca 2011

scandinavian style.

Myślałam, że moja obrona to początek nie tylko wakacji, ale również powrót po dłuuuugiej przerwie do szycia. Ale niestety, jak zwykle się myliłam ;) Dopiero złapałam oddech wczoraj i dzisiaj ;) Uszyłam na szybko poszewki... Niestety zdjęcia bardzo słabej jakości, bo robione telefonem. Najgorsze jest to, że nawet nie wiem kiedy uda mi się zrobić zdjęcie czymś lepszym niż telefon ;/
Dopiero we wrześniu, mam w planach kupić jakiś porządny aparat... heh.

 A tutaj poszewki, które uszyłam już bardzo bardzo dawno temu, ale nie miałam okazji Wam ich pokazać.
Ściskam Was mocno i życzę udanego weekendu. Ja niestety, jak zwykle spędzę weekend w pracy i to w dodatku od rana do wieczora.

25 komentarzy:

ABily pisze...

są śliczne, oba komplety:)pozdrawiam

Kasia pisze...

na wstępie -gratuluję obronienia obrony, bo jakoś przegapiłam ten fakt :)
poduszki piękne, szczególnie te numeryczne
pozdrawiam serdecznie

jola_zola pisze...

o tak... są urocze:)

anita się nudzi pisze...

fantastyczne! zwłaszcza te pierwsze.Gratuluje obrony:*

KASANDRA pisze...

Cudne !!!

JOASIA pisze...

Piekne poduszki :) u mnie numerowane poduszki własnie sa na tapecie a dokładniej na maszynie :)

B. pisze...

zgadzam sie z przedmowczyniami;-), ze oba komplety sa przecudne!
sciskam
Basia

Myszka pisze...

Ale piękne!!! Oba komplety!!! A czy te numeryczne to są malowane?

Romantyczna Kobieta pisze...

Dziękuję Wam, miło czytać takie komentarze, po tak długieeeeej przerwie od szycia i blogowania :)) motywujecie mnie do dalszych poczynań.
Myszko - tak malowane, z tymże teraz zabawiłam się markerami do tkanin i muszę przyznać, że efekt dużo lepszy niż farby ;) No i łatwiejsza "aplikacja" ;)
Pozdrawiam.

Elle pisze...

Oba kompleciki są absolutnie przepiękne :) Masz kobietko talent ;)

Życzę nieco wakacyjnego wytchnienia!

Pinel pisze...

Poszeweczki są przepiekne, a zdjęcia również choc tylko "telefonowe"

jaga pisze...

piękne poduchy

Jowi pisze...

Sliczne, wszystkie bez wyjątku.Szalenie mi się podobają.Pozdrawiam serdecznie

bastamb pisze...

Śliczne poduszki uszyłaś...pozdrawiam...

Nela pisze...

Oba zestawy cieszą oko:) Gratulacje z okazji obrony!!!

Qra Domowa pisze...

OCH JEDNE I DRUGIE ZACHWYCAJA!!!

szWaczka pisze...

poszewki cudne:)
czekamy na kolejne prace.
pozdrawiam.

Mela pisze...

U Ciebie jak zwykle pięknie, piekne zdjęcia i przedmioty. Pozdrawiam serdecznie.

mamaga pisze...

Urokliwe poszewki!!!

ZMIERZCH LUNY pisze...

Bardzo mi sie podobaja Twoje poduszki, proste ,pastelowe ,cudne.

agea pisze...

Fajniutkie podusie:)

Ewelina pisze...

Urocze, delikatne i bajecznie cudowne :) najśliczniejsze poduszeczki jakie moje oczy widziały pozdrawiam serdecznie

Magda pisze...

Ale cuda! :-)

Magda pisze...

Aż chce się w nie wtulić :)

Magda pisze...

Piękne!

Szukaj na tym blogu