.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

28 grudnia 2013

Sukieneczna na krzesło

Ha! Wpadłam w szaleństwo szyciowe... wczoraj tak mnie złapało, że prawie cały dzień na to poświęciłam. Palce poranione od szpilek, zmęczone ręce, ale tak to jest jak się człowiek zabierze za coś o czym nie ma pojęcia ;)
Sukienka na krzesło - poszukałam w necie tutoriali... no proste! Tu prostokąt, tam prostokąt, wyciąć, zszyć i gotowe. Nic bardziej mylnego! :) Gdyby krawcowa szyła w takim tempie jak ja to byłaby biedna, ale myślę, że za drugim razem poszłoby mi sprawniej i lepiej ;) Efekt same oceńcie. Ale bądźcie łaskawe, nieźle się przy tym narobiłam.
Tkanina jest przepiękna, kupiłam ją w secondhandzie za całe 10 zł, imituje len, a przynajmniej się tak nie gniecie, więc myślę, że w tej roli dobrze się sprawdzi :)




Pięknego weekendu Moje Kochane!!

20 komentarzy:

Elle pisze...

Wyszło przepięknie :)
a dodam jeszcze, że masz cudowną narzutę na łóżku :)

Rękodzieło-art.pl pisze...

cudeńko:)

Diana Art pisze...

prześliczna ja też się zbieram do uszycia sukienek na krzesła ale jakoś zebrać się nie mogę

Anonimowy pisze...

Ale to ładne

Kinga pisze...

przepięknie Ci wyszło. Pozdrawiam

Simply About Home pisze...

wygląda profesjonalnie, brawo! :)

Unknown pisze...

Sukienka wyszła przepiękna!:)

seduszko pisze...

bardzo fajna :)

Unknown pisze...

Bardzo klimatyczne

Stylowe inspiracje graszel pisze...

piękne pozdrawiam

martuchnaj pisze...

piękne!

pozdrawiam

laaba pisze...

podoba mi się kiecka krzesełkowa,ale poducha i pled na łóżku podbiły moje serce:)

Malko pisze...

Wyszło genialnie :) jestem pod ogromnym wrażeniem!

Anonimowy pisze...

czy mogłabym prosić o namiar na ten sliczny nadruk z laurem i literką m

Romantyczna Kobieta pisze...

Oczywiście, podaj maila to Ci wyślę :)
pozdrawiam ciepło

Anonimowy pisze...

już podaję-przepraszam ze tak późno emkol32@tlen.pl dziekuję Monika

ogrzewanie domu pisze...

Śliczna sukieneczka na krzesło - Masz ty talent kobieto :) Aż się od razu ciepło i romantycznie robi wśród takich pięknych dekoracji.

Wichrowe Wzgórza Ostoja pisze...

Kiecka za grosze:) a wyglada jak milon dolarow:) Pieknie.

Joanna pisze...

Jak dla mnie jest super:)
Bardzo przypadło mi do gustu.3816

Ola pisze...

Jednak po raz kolejny się potwierdza, że len ma swój niepowtarzalny urok... cudeńka!

Szukaj na tym blogu