.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

11 lutego 2016

szydełkowe love.

Miłością do szydełkowych motywów zaraziła mnie Anne... malutkie, urocze, koronkowe motywy skradły moje serce i choć szydełkowanie nie jest moją mocną stroną to ostatnio szydełkuję w każdej wolnej chwili. Niestety moja cierpliwość jest ograniczona, zatem ograniczam się do małych, szybkich projektów, które od razu cieszą oko... :)
A do Anne zajrzyjcie konicznie, tworzy cuda na szydełku...



7 komentarzy:

Jaddis pisze...

Malenstwa,a jakie wdzieczne:)
Do Anne wybiore sie wieczorem.

Leonnelka FCI pisze...

Prześliczne i jakże urokliwe takie maleństwa :)

Avrea pisze...

sliczne !

white thread pisze...

Super serwetka uwielbiam takie ;) bardzo się cieszę że do Ciebie trafiłam tak u Ciebie ładnie ;) gorąco pozdrawiam

Wiola z bloga Mam na to plan pisze...

Bardzo subtelna, delikatna dekoracja. Szydełko to moja stara miłość, a stara miłość nie rdzewieje :-)

Unknown pisze...

Te gwiazdki jako dekoracja świecy: pięknie się prezentują. Wpadłam przez przypadek do Ciebie i podziwiam:)

Unknown pisze...

Twój blog jest moim nowym odkryciem, miło tutaj i pięknie, na pewno będę wracać.
Pozdrawiam
ดูหนังฝรั่ง

Szukaj na tym blogu