.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

16 lutego 2010

Lampion.

Dzisiaj w przerwie pomiędzy zajęciami (wtorki w tym semestrze będą przeze mnie znienawidzone!), byłam pozanosić cv i tu i tam, nareszcie plan zajęć pozwala mi na chociaż pół etatu bezproduktywnej, nudnej, ale dającej wsparcie finansowe pracy w butiku. Nie wiem co z tego wyniknie, ponieważ "nie szukamy", "właśnie kogoś przyjęliśmy" zdecydowanie dominowało, ale liczę na jakiś odzew z pozostałych sklepów.
I niestety likwidują mój ulubiony sklep, ale z racji likwidacji 70% przeceny na wszystkie towary... no i nareszcie za niewielkie pieniądze (dokładnie za 10,50 zł) kupiłam wymarzony lampion! Wpadł mi w ręce jeszcze piękny metalowy świecznik z kształcie małej korony, ale nie kupiłam, może jutro jeszcze będzie...

2 komentarze:

THE pisze...

wow.. super cena :) Jest świetny, no jednak opłaca się łowić na wyprzedażach, bardzo piękny szczególnie z teelightami :)

Renata pisze...

Świetny lampionik, lubię takie gadżety :))

Pytałaś gdzie kupuję tkaniny, głównie na allegro, w lumpeksach i w zaprzyjaźnionych sklepikach...

Pozdrawiam serdecznie

Szukaj na tym blogu