.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

18 lipca 2010

Moje pierwsze CANDY!!

Ogłaszam wszem i wobec moje pierwsze CANDY! Do wygrania taki oto woreczek i jeszcze mała niespodzianka :)


Zasady jak zawsze:
1. Komentarz pod tym postem.
2. Podlinkowane zdjęcie na Waszym blogu.
3. Osoby nie posiadające bloga także zapraszam do zabawy - proszę tylko nie zapomnieć o pozostawieniu adresu e-mail.

Zapisy do północy 7 sierpnia, losowanie odbędzie się dnia następnego! :)

128 komentarzy:

jola_zola pisze...

Z przyjemnością się zapisuję:):):)
Śliczny woreczek:)

Natalia pisze...

Z wielką chęcią dołączę do grona:)
I zapraszam serdecznie do udziału w moim candy:)
Pozdrawiam cieplutko

Annasza pisze...

Podziwiam twoje perfekcyjne woreczki, dlatego z wielką przyjemnością się zapisuję :)) Pozdrawiam, Ania.

Elle pisze...

Cudny jest!
Woreczek - marzenie :)

Pozdrawiam :)

Imoen pisze...

Jaki piękny woreczek! Dokładnie taki jak lubię.

Pozdrawiam.

Kasia z Różności pisze...

Cudne są Twoje wypieszczone woreczki. Pasowałby chyba do moich ostatnio zrobionych poszewek. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Mhm,jaki piękny woreczek.
Nie mogę przejść obojętnie.

Zapisuję się i liczę na szczęście!

Pozdrawiam serdecznie.

Kaprys pisze...

Woreczek wspaniały, chętnie ustawię się w koljce ( po drugi do pary )
Pozdrawiam Aga

Maja71 pisze...

Ooooch,cudowny woreczek-zapisuję się z wielką przyjemnością! :-) Serdecznie pozdrawiam,Maja

☼ Carolina ☼ pisze...

nice!
c@

ika pisze...

oooo i ja nie pogardzę tak cudnym woreczkiem, z tymi co już mam tworzyłby piękny komplet ;)
Uściski!

Apuni pisze...

Może mi się uda, bo woreczek śliczny.

Anonimowy pisze...

Pieknie,choc nie mam szczescia staje w kolejce:)
j.lo74@wp.pl

Atena pisze...

Jakie piekne candy. To ja sie zapisuje od razu, woreczek przecudny.
Pozdrowionka sle.

Hafija pisze...

Popróbuje szczęścia :) Ustawiam się w kolejce po ten piękny woreczek

ABily pisze...

Gratuluję rocznicy:)Piękny woreczek:)

artambrozja pisze...

Magda :) Ty już wiesz, ze ja uwielbiam twoje prace a w szczególności woreczki - staje grzecznie w kolejce:)
buziole :**

ewelina pisze...

się zgłaszam!!! moze szczęście mi dopiesze :)
pozdrawiam serdecznie
Ewelina

a i mój mail jakby co:)
ewelinaess@interia.pl

pracowniamontmartre pisze...

Cudny woreczek! Może za jakiś czas przywędruje do mnie? Spróbuję szczęścia! Pozdrawiam serdecznie :)

Maggie pisze...

ja też ja też :)

Maggie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
MaJu pisze...

witam.

z przyjemnoscia sie zapisuje.

moj mail; juliafigacz@gmail.com
pozdrawiam

mordka pisze...

i ja też :)

domilkowydomek pisze...

Madziu i ja się zapisuję na tak urokliwy woreczek. Mogę?

Unknown pisze...

i ja się zgłaszam:)

Bree pisze...

No ba, oczywiscie ze sie pisze na cukierasa :)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

To i ja się zapisuję:)
Karolka

karolciapajak@poczta.onet.pl

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne Candy:)Oczywiście piszę się na takie wspaniałości...i czekam grzecznie w kolejce:)Pozdrawiam słonecznie:)

Unknown pisze...

Ja się zapisuję.

I zapraszam po odbiór wygranego ślimaka u mnie :)

Anonimowy pisze...

Ja również chętnie się zapisuję, po tak śliczny woreczek.
Pozdrawiam
Dorota

jakubaszek@gazeta.pl

dziurka pisze...

zapisuję się na ten piekny woreczek-takich cudnych rzeczy nie robię :)
jednocześnie zapraszam na moje pierwsze candy
http://dziurka.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

ustawiam się w kolejce po ten czarodziejski woreczek, delikatny jak kobieca dusza:-) Moze prawie mi się uda:-)

Bianca~ pisze...

Bardzo pasują swoim stylem do moich niektórych wytworków, więc zapisuję sie z chęcią.

EDYTA KUBICZEK pisze...

Piękny woreczek ...Może szczęście zapuka do mych drzwi ...
Edyta
www.hoyapassion.blogspot.com

5.monika pisze...

Ależ piękny :)
Nie mogę sobie odmówić spróbowania szczęścia:)
Pozdrawiam serdecznie:))


monczer@gmail.com

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Woreczek cudny! ja też się zapisuję!

AP pisze...

Dzień Dobry

Woreczek idealny na komórkę więc
wpisuje się pod tyn długim sznurkiem.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADa

Romantyczna Kobieta pisze...

Dziękuję za tak liczną chęć udziału w moim Candy! :) Jest mi szalenie miło!
Ada chyba na dużą komórkę :P Woreczek jest prawie formatu A4 ;)

Anonimowy pisze...

Ach! Jakie słodkości! Moja suszona lawenda czeka z utęsknieniem na swój domek. Może mi się poszczęści!

Pozdrawiam!
Milena mglabus@interia.eu

Olu pisze...

jakie to jest śliczne! zgłaszam się oczywiście, chętnie przygarnę =}

violett pisze...

Piękny! Piszę się na ten cudny woreczek.
pozdrawiam

Lili pisze...

oczywiście, że się zapisuję:))) taki podarek to wielka przyjemność:)))

zainspirowana pisze...

niedługo się przeprowadzam do mojego pierwszego własnego domku... mógłby być takim: sweet home :)
wtedy woreczek pasowałby idealnie :)
zapisuje się jesli mozna :)

Manufaktura broszki pisze...

Jestem wielce zainteresowana:)

Sylwerado pisze...

Z całą przyjemnością zgłaszam się do losowania tegoż pięknego woreczka:-)

Unknown pisze...

nieśmiało zaczynam... Cię czytać, chłonę i podziwiam. Pierwszy raz w życiu, zapisuję się :)
marlena@lapies.com

savannah pisze...

Poprosze i mnie przyjac na takie slodkie Candy...pozdrawiam :)

ALEXLS pisze...

Z przyjemnoscia poczekam na losowanie! Piekny woreczek! Pozdrawiam:)

Agata Travelling backpack pisze...

I ja się dopisuję do kolejki chętnych!!

Pozdrawiam serdecznie!

Ania pisze...

Czy to , że wpadłam tu przez przypadek to jakiś znak?:) zapisuje się pospiesznie na candy i zostaję u Ciebie! czy wypada trzymać kciuki za siebie samą??...:)

Agnieszka pisze...

Piękny jest :)
Więc się zapisuję :)

Justyna (Sarmatix) pisze...

Prześliczny! Bardzo, bardzo bym go chciała :)
Pozdrawiam serdecznie :)
ustinika.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Naturalny i przydatny, uroczy;) Czkeam na losowanie;)

Anna pisze...

długa ta kolejka ale woreczek jest uroczy więc to mnie nie zniechęca :))

Rose pisze...

Z miłą przyjemnością zapisuję się do kolejeczki po to cudeńko :)

Edzia pisze...

bardzo chętniesię zapisuję i witam bo jestem tu pierwszy raz:)

elaolsz pisze...

Ja chcę ten woreczek!!! Kurczę! Muszę stanąć w kolejce!
elaolsz@op.pl

elamisk pisze...

e...tam, za dużo chętnych, ale woreczek śliczny więc sie zapisuję tez. Pozdrawiam

Edyta pisze...

Cudowny woreczek. Koniecznie muszę spróbować szczęścia.
Pozdrawiam serdecznie

elamisk pisze...

LINK Z CANDY U AGNIESZKI u Ciebie nie działa!!!! pozdro! ;)

Bernadetta ( becia-b ) pisze...

Z miłą przyjemnością zapisuję się na końcu tego bardzo długiego ogonka ........może los się do mnie uśmiechnie :)
Pozdrawiam.

jerzy_nka pisze...

I ja, ja. Piękny woreczek!

monho pisze...

Nie jestem w stanie się oprzeć! Cudny ten woreczek!
monho@neostrada.pl

Dusia pisze...

ja też się nie oprę xd

Lucyna pisze...

To i ja chętnie dołączę do kolejeczki. Kto wie? Może sie poszczęści.

Pozdrawiam
Lucyna

Myszka pisze...

Cudny woreczek, ustawiam się w kolejce:)

Aneladgam pisze...

Postanowiłam dołączyć do kolejki :)
Aneladgam, http://lylis.blox.pl

Unknown pisze...

Mam nadzieję, ze mi się poszczęści :)

Anonimowy pisze...

Woreczek prześliczny. Może trafi do mnie, choć ja taka śliczna wcale nie jestem. Pozdrawiam.
Kasia
katinus@hotmail.com

Avarill pisze...

To może ja też zapiszę się na candy? :) Piękne rzeczy robisz, szyjesz. Jestem urzeczona... :)
Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie.
bizuterium.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Marzę o takim woreczku. Jest piękny, perfekcyjny.
P.s. Bardzo lubię podczytywać Twego bloga.
pozdrawiam
Aga
agnieszkasn@poczta.onet.pl

Anonimowy pisze...

zapisuję się ;D :*

Agatonka pisze...

Tu mnie jeszcze nie bylo, ale widze, ze na dluzsza chwile sie zatrzymam :) Cudny blog i te "rekoczyny" :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

Jako siedemdziesiąta czwarta ustawiam się w kolejce po ten piękny woreczek! Pozdrawiam cieplutko i lecę oglądać pozostałe Twoje piękności!

Marzenia pisze...

i ja cichutko staję w kolejce i gorąco pozdrawiam

elisaday79 pisze...

Śliczne, cudowne candy!:-)))
Dołączam do grona osób marzących o tym cudnym woreczku:)
Serdecznie pozdrawiam:)

Natolin pisze...

woreczek jest przeuroczy i chyba dlatego już taka kolejka się do niego ustawiła :)) ale co mi tam - też w niej stanę :)) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy rocznicowe u mnie :)

Florentyna pisze...

Cudownej piękności woreczek;-)
Staję i ja w tej dłuuuuugiej kolejce.
Pozdrawiam cieplutko.

Nana pisze...

śliczny woreczek! mnie brakuje cierpliwości i umiejętności do szycia, ale mam ochotę się skusić widząc takie cuda :) pozdrawiam.

Rossali pisze...

Śliczny woreczek, jakże mogłabym się oprzeć takiej pokusie :D

Izoldka17 pisze...

Piękne cudo :) Zgłaszam się po nie ;)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Aleksandra pisze...

Szybciutko się zapisuję na ten pięknusi woreczek :-)

www.agalekorale.sosnowiec.pl
aadam77@gmail.com

Pozdrowionka

kkkarla pisze...

Przepiękne rzeczy nam pokazujesz!! To takie małe- wielkie:)arcydzieła!
Zawsze z ogromną przyjemnością zaglądam na Twojego bloga i podpatruję:)A woreczek jest prześliczny!Taki bardzo, bardzo w moich klimatach.
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Przepiekny woreczek:))Naprawde gratuluje talentu-oczywiscie z przyjemnoscia zapisuje sie!!!Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow:)

jagnieszka pisze...

ślicznota nie woreczek,więc ustawiam się i ja:)

Qra Domowa pisze...

marzenie...staję w kolejce

Qra Domowa pisze...

choć to nie możliwe abym wygrała-to zostawiam adres-zapomniałam!!! cbea1968@gmail.com

Joasiunia:) pisze...

Nio to jeszcze ja się zapisuję i spróbuję swojego szczęścia:)

Pozdrawiam Joaś!
http://joasiunia.blogspot.com/

Unknown pisze...

witaj,dziś napotkałam Twój blog i już wiem ,że będę tutaj zagladała a woreczek prześliczny to i ja zapisuję sie na Candy :))
www.dekolandia.blogspot.com

Wisienka pisze...

Cudowne! Bardzo podobają mi się Twoje prace i zdjęcia. Mają fantastyczny klimat.

EwCik pisze...

Śliczny woreczek :-)

arsarnem pisze...

zapisuje się również woreczek jest przecudny:)

ach1974 pisze...

Wspaniała stylowa nagroda czeka na szczęśliwca. Więc ja też sie ustawiam.
Pozdrawiam
Anka

Ivonn pisze...

Po taki smakołyk, aż grzech nie ustawić się w kolejce :)
Tak więc grzecznie zajmuję miejsce i czekam na wyniki ;)

Pozdrawiam
Ivonn

barbaratoja pisze...

Woreczek piękny, ale niespodzianka kusi;-)

Nela pisze...

Chętnie dołączę do zabawy, pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Jestem na samym końcu,ryzykuję, ustawiam się w kolejce.
Woreczek jest śliczny. Basia.
zulka97@poczta.onet.pl

Aiwenore pisze...

cudowny blog, śliczne fotografie i piękne wytwory. z wielką chęcią wezmę udział w zabawie. pozdrawiam serdecznie! :)

Ukka pisze...

Fantastic candy! I've put your pic in my sidebar and linked to here. Thanks for the chance of winning.

OsicaPottery pisze...

Jakie śliczne i nastrojowe candy - wspaniałości! A tak przy okazji - bardzo ładnie tu u Ciebie. Trafiłam przypadkiem ale chyba będę zaglądała częściej.
Pozdrawiam- NieZapominajka

ARIZOONA pisze...

Piekny woreczek aż się rozmarzyłam :)
Pozdrawiam
Ania-Arizoona
http://arizoona-hobby.blogspot.com/

P.S. Gdzie można dostać taki susz lawendowy ?

mamuchap pisze...

z przyjemnością stanę w kolejce i z jeszcze większą przyjemnością będę tu wracac...

pozdrawiam :)

Elsina pisze...

That is so beautiful! would love to enter your candy if it's open international?

Linaewen pisze...

Bardzo przyjemnie u Ciebie. Cieszę się z pierwszej wizyty i do tego od razu z możliwością otrzymania takiego ładnego drobiazgu :)

Iza pisze...

Ojej przepiękny woreczek!:)
Gratuluje talentu ja dopiero rozpoczynam blogowanie;) ale z przyjemnością zapisuję się po prześliczny woreczek!:)
izus1000@op.pl

BeataM pisze...

Zapiszę się też.

THE pisze...

O jak fajnie, że jeszcze zdążyłam się załapać ma twoje pierwsze candy kochana :)

Pozdrawiam

Kasia Krzymińska pisze...

I ja się bawię. Info na czekoczyna.blogspot.com po prawej stronie.

Beata pisze...

WORECZEK PIĘKNY... ACH JAKBYM CHCIAŁA GO MIEĆ :)

Beata pisze...

WORECZEK PIĘKNY... ACH JAKBYM CHCIAŁA GO MIEĆ :)

Anonimowy pisze...

Uroczy drobiazg :) a ile chętnych ;)

Może do mnie szczęście się uśmiechnie :)

Pozdrawiam,
Monika
monika@diaus.pl

Szeptunka pisze...

Ja również się wpisuję na słodkości ;)

Pozdrawiam

wawrzynka pisze...

Ale już się ludzi łasi na prezenty! :) Nie będę odstawała od grupy i też się połaszę.

ciapetkowo pisze...

Ja też się dołączam. Ta niespodzianka mnie korci!
maja64_am@onet.eu

Anonimowy pisze...

prześliczne candy :)
może tez sie przyłączę
cieplutko pozdrawiam - Danusia
mail: dana7023@wp.pl

Marzenciuk pisze...

Naprawdę słodziutki woreczek!

Pozdrawiam
www.filczakowo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Ja rowniez sie zapisuje :-)
Pozdrawiam!

raeszka pisze...

Takiej liczy chętnych na cukiereczka na polskim blogu, to ja jeszcze nie widziałam ... To i ja spróbuję szczęścia :).

Anonimowy pisze...

Pewnie mam małe szanse patrząc na liczbę komentarzy, ale woreczek jest uroczy...No i uwielbiam niespodzianki! Kto ich nie lubi? :P
Pozdrawiam ciepło z Krakowa!
Ola
brise1@wp.pl

emade76 pisze...

Prawie w ostatniej chwili, ale drzwi jeszcze otwarte, więc w kolejce się ustawiam :)
Pozdrawiam
emade76

Bożena Bo-Art pisze...

Śliczny woreczek :) Z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje słodkości :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Gosik pisze...

w ostatniej chwili ale zdążyłam :)
info w szpalcie po prawej-> http://paszczakowice.blogspot.com/

luiza-50 pisze...

Jeszcze ja;)ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam.
luiza-50

Kaena pisze...

Oj ja też się ustawiam :)woreczek cudny :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Kasia pisze...

Pierwsze i śliczne, więc i ja spróbuję... ;)

Ściskam.

Alosha pisze...

Zapisuję się! :)

kasiekw pisze...

w ostatniej chwili ale mam nadzieję, że zdązyłam

adrian@spartan7.pl pisze...

w ostatniej chwili mi się przypomniało :P jeszcze ja :)

Szukaj na tym blogu