.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

27 lipca 2010

Poszewkowych historii ciąg dalszy

Jakiś czas temu Ika poprosiła mnie o uszycie poszewek. Sama zaprojektowała jak mają wyglądać, ja byłam tylko wykonawcą. Niestety Ikusia dłuuuugo się naczekała zanim je zobaczyła - brak czasu, a później zmęczenie upałem nie pozwalało na zrealizowanie pomysłu, aż do wczoraj... Miałam wolne i padał deszcz - idealna pora na mały romans z maszyną! ;)
Niedługo będą u nowej właścicielki. Mam tylko nadzieję, że efekt końcowy ją zadowoli ;)



Chciałabym Wam podziękować za każdą wizytę, ciepłe słowa i jeszcze cieplejsze e-maile ;)
A ilość zgłoszonych osób do mojego candy po prostu mnie zszokowała. Nawet się nie spodziewałam, że liczba komentarzy na dzień dzisiejszy przekroczy 70!
Obiecuję, że z początkiem sierpnia odwdzięczę się za komentarze w postaci rewizyt na Wasze blogi :)

PS
Przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia.

Pozdrawiam ciepło wszystkie Kreatywne Kobietki!

21 komentarzy:

Elle pisze...

Są cudowne! Nowa właścicielka będzie zachwycona - ja bym była :)
Pozdrawiam :)

Imoen pisze...

Jak by się mogły nie spodobać...

Pozdrawiam.

Kasia z Różności pisze...

Ja jestem zachwycona, więc jak by Ikusia ich nie chciała... ;) Ale myślę, że nabywczyni będzie bardzo zadowolona :)

Bree pisze...

Cudowne podusie! pieknie to wszystko wyszlo, piekna koronka :D Nabralam ochoty na takie :)
Duzo slonka zycze, pozdrawiam serdecznie

Apuni pisze...

Śliczne, nic dodać, nic ująć. Po prostu prześliczne.

elisaday79 pisze...

Podusie są świetne!Nowa właścicielka z pewnością będzie zadowolona!
Pozdrawiam serdecznie!:-)

ika pisze...

Zadowoli, zadowoli :)
są piękne Madziu, już teraz bardzo Ci dziękuję :)
Uściski

pracowniamontmartre pisze...

Cudowne! Sama bym chciała takie mieć :)

asiorek pisze...

Śliczne:))))))
mam już neta i to drugie, o którym Ci pisałam:)
Więc oddycham ciut swobodniej:)
buziaki

Unknown pisze...

Piękne poszewki,na pewno spodobają się nowej właścicielce.

Masz ogromny talent Madziu.

Pozdrawiam serdecznie.

wdomuujagi pisze...

piękne poduchy

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

baaaaardzo fajne! Chyba zła pogoda idzie w parze z Twoją kreatywnością co owocuje prześlicznymi cudeńkami :) Nie przejmuj się zdjęciami - wszystko widać jak na dłoni :)

Pozdrawiam cieplutko!

Maja71 pisze...

Witaj,piękne te poszewnki-bardzo mi się podobają.Mi tez chodzą po głowie takie wiązane,ale nieststy,nie mam czasu się zabrac za ich uszycie :-(Pozdrawiam Cię serdecznie,Maja

Bianca~ pisze...

Chyba się nie znajdzie osoba, której się nie spodobają twoje poszewki, bo są czarujące i nic im więcej nie trzeba. A Ika na pewno już się nie może ich doczekać :))
Pozdrawiam, Agnieszka.

Wichrowa pisze...

Poduszki są przecudnej urody! I te napisy z numerem..pięknie ! Pozdrawiam serdecznie:)

Kaprys pisze...

Poduszki fantastyczne !!!
Ja napewno byłabym z nich zadowolona ;-)
Pozdrawiam Aga

Lili pisze...

piękne poduszeczki... (wzdycham:)....

domilkowydomek pisze...

Sama chętnie bym je przygarnęła.

Świetne są :)

U mnie tez ruszyła produkcja poduchowo - poszewkowa

MariaPar pisze...

Istne cudo ! I ręcznie malowane.
Pozdrawiam

Avarill pisze...

Bardzo fajne poszewki. Też muszę uszyć coś nowego na moje poduchy, być może podpatrzę coś u Ciebie ;) Ale do tego jeszcze długa droga...
Zdjęcia bardzo fajne, nie narzekaj :)

Agata z magicznego atelier pisze...

jakie one cudowne :) wyszły doskonale :) Pozdrawiam cieplutko

Szukaj na tym blogu