.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 80px; -webkit-border-radius: 80px; border-radius: 80px;

28 lipca 2010

Lawendowe saszetki

O lawendowych zakupach innym razem, ale już dzisiaj przedstawiam Wam kolejną porcję małych woreczków - tym razem na lawendowy susz. Zauroczona połączeniem białego lnu i kremowych koronek, które podpatrzyłam u Mili, postanowiłam pójść tym samym tropem :)


Serduszko zrobiłam jakiś czas temu, powstałoby więcej, gdyby nie mój brak cierpliwości do szydełkowania...

* * *
Kochane, niestety znikam ze swojego bloga na całe 2 tygodnie, gdyż nie będę miała czym pstrykać fotek.
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie ;) Przypominam o moim Candy.
Oczywiście będę Was odwiedzać i śledzić Wasze twórcze poczynania. To już stały element każdego dnia! ;)

Pozdrawiam ciepło w ten deszczowy dzień...

28 komentarzy:

elisaday79 pisze...

Jakie piękne serduszko!
Jestem pod wrażeniem. Woreczków, ale tego serduszka przede wszystkim. W takich chwilach żałuję, że nie potrafię posługiwać się szydełkiem:)
Cudeńko!!!!:)
\Pozdrawiam serdecznie

m. pisze...

chciałabym umieć tworzyć tak piękne koronki :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

Urocze tw woreczki!

ika pisze...

No jak to Madziu? a komórką nie możesz robić? ;)
Zdolniacha z Ciebie niesłychana, piękne to wszystko :)
Ściskam i czekam :))

Kaprys pisze...

Woreczki wspaniałe !!!
W prostocie ukryte jest piękno i tylko wrażliwa dusza to zobaczy !!!
Serduszko misterne !!!
Pozdrawiam Aga

Elle pisze...

Przecudowne :) Uwielbiam taką prostotę - len i koronki :) cuda :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Unknown pisze...

Woreczki śliczne!
Serduszko szydełkowe jeszcze piękniejsze,ile ja bym dała aby umieć takie zrobić,może masz jakieś wskazówki dla początkujących?

Buziaki.

Lili pisze...

tak mi się marzy to serduszko naszyte na wypchanym woreczku... cudeńka zrobiłaś:)

Bree pisze...

Przepiekne woreczki, len i koronka to duet idealny. Ja nadal w plasach z maszyna ;) testuje wzory na worczki i szukam idealu :D Serduszko koronkowe cudowne - nie widac ze nie masz cierpliwosci ;) dziergaj dziergaj!Piekna podstawka, korona? pozdrawiam

Anonimowy pisze...

len i koronki, moja miłość, do której chyba troszke dorosłam.Troche moja, a troche odziedziczona po mamie;) krem i len wygląda cudnie;)

barbaratoja pisze...

Śliczne woreczki!
Mam zamówienie na kilka podobnych serduszek, trzeba brać się do pracy;-))

Sentimental Living pisze...

slodkie woreczki i przepiekne serducho!!!

pracowniamontmartre pisze...

Te woreczki są piękne! A serduszko przeurocze :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Imoen pisze...

Boskie serduszko! Ja na szydełku tylko jeden trójkątny szalik w podstawówce zrobiłam. Teraz pewnie i z tym bym miała wielki problem. Tak więc patrzę, podziwiam i nieco zazdroszczę...

Pozdrawiam.

MaJu pisze...

witam.

bardzo ladne te woreczki i szydełkowe serduszka. ja niestety nie umiem robic na szydełku. ;(
ale na nauke jeszcze chyba nie jest u mnie za póżno.
zapraszam w wolnej chwili do siebie www.majuhandmade.blogspot.com

Qra Domowa pisze...

pięknie!!!moje zdolności szydełkowe-żadne a szkoda!!

Nana pisze...

same śliczności! chciałabym umieć tworzyć koronki.

Kasia z Różności pisze...

Uwielbiam takie połączenie, pasuje niemal do każdego wnętrza :)

Myszka pisze...

Piękne! Absolutnie piękne! A szydełkować to ja uwielbiam:)

Pozdrawiam!

Avarill pisze...

Wszystko śliczne, i woreczki, i serduszko. Ja natomiast bardzo lubię szydełkować, ale moje umiejętności są bardzo podstawowe. Zawsze brakuje czasu, żeby przysiąść i się nauczyć ;)
Pozdrawiam

Nela pisze...

Taki mały detal - serduszko - a po prostu piękne, pozdrawiam.

Rose pisze...

Woreczki mnie zauroczyły ale serduszko to istne marzenie :)

Mika pisze...

Nasuwa mi się jedno zdanie: piękno jest w prostocie!Urocze:).Pozdrawiam najcieplej!

Espresso pisze...

Przecudne zdjęcia z lawendą i bardzo gustowne zawieszki :)

Magdalena eM pisze...

saszetki skromne i tym samym piękne

decou-galeryjka pisze...

serce jest przeurocze!!! żałuję, że ja w tej materii mam dwie lewe ręce:(

Kama pisze...

Moja droga, u mnie na blogu jest zaproszenie dla ciebie do specjalnej zabawy z okazji święta blogera. Zapraszam.

Anonimowy pisze...

Gustownie i romantycznie. Całość tworzy uroczą kompozycję. A serduszko jest mi znane, mam również takie w swojej szydełkowej kolekcji:)

Szukaj na tym blogu